Död blogg

Hey! Jag har inte bloggat på ett jävla bra tag nu men det finns bra anledningar! Var först på Hip hop kemp i Tjeckien i fem dagar och när jag kom hem jobbade jag, åkte sen ner till Malmö och Kristianstad, kom hem och jobbade lite till innan jag åkte upp till Gävle. Kom hem, jobbade och sen åkte jag iväg i fyra dagar till Stockholm, Oslo och en massa andra småstäder. Mitt i allt detta har jag flyttat till min egen lilla lya också. Kan vara det bästa som hänt mig! Madde, Robin, Ronja och min familj hjälpte mig att flytta in och vi var klara i stort sett helt och hållet samma dag som vi satte igång. Har bott här i tre, fyra veckor nu och trivs så jävla bra! Har inte förens idag fått igång internet heller så det är också en anledning till att jag inte har bloggat! Men nu jävlar! Just nu sitter jag hemma, lyssnar på La coka nostra och ska lägga upp en jävla massa bilder tänkte jag! Kom precis hem från en myskväll hos Madde och Tobbe där Marcus och Anna också var! Helgen har varit helt underbar, den senaste tiden överhuvudtaget har varit galet bra! :) Ska slänga upp två nya bilder på lägenheten i nästa inlägg! Kommer inom ett par minuter! :) Talk to yall soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0