Lördag

Jobbat hela veckan!
Känns sjukt bra!
Har jobbat riktigt sköna tider, även idag då jag slutade 16.00.
Efter jobbet hängde jag med Jasse i en park på norr och njöt av solen.
Vi stötte på Bella, snackade lite skit med henne och sen gick jag hem.
Efter en stund åkte jag ut till mina päron och har flängt runt lite här och där på landet.
Grillen är igång, folk på ingång och snart ska vi äta.
Jag ska däcka tidigt i morgon, inte en minut efter klockan tio för i morgon börjar jag klockan 07.00 igen.
Sista dagen på inomhusbadet i morgon och sen öppnar vi utomhusbadet på Fredag.
På Onsdag är det utbildningar och dykprov.
Är taggad som fan inför det kan jag säga!
Nej, nu ska jag umgås med min familj sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0