Torsdag

Tiden går sjukt fort. En vecka sen jag var iväg på Peace & love och det känns som att det var igår men men när tiden går fort antar jag att man har roligt så man ska inte klaga. Jobbar varje dag den här veckan. Gött! Idag jobbade jag 07.30-12.30 och sen åkte jag direkt ut till Bäck :) Hela dagen har jag och Madde och softat hos hennes syster, badat som in åt helvete och bara umgåtts :) Nu är Tobbe, Issa, Madde och jag i Maddes och Tobbes sommarstuga och softar. Det grillas och chillas kan jag säga! I morgon blir det färgning av utväxten hos frissan och sen kvällsjobbpass men det är inte så långt så förhoppningsvis hinns något mer med på kvällen. Har redan lite planerat men vill inte säga för mycket om det inte blir av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0