2011-02-06

Idag är det Söndag. Det är den sjätte februari år tvåtusenelva. Jag har inte bloggat på två veckor. Det har hänt så mycket. Jag och min pojkvän Johan sedan tre och ett halvt år har gjort slut och mina vänner hjälpte mig att packa och flytta under loppet av två dagar. Jag vet inte vad jag hade gjort utan er! Tack för all er hjälp! Det vart totalt 20 flyttkartonger och en jävla massa möbler, tavlor, speglar och så vidare. Flytten var inte bara jobbig fyiskt utan även psykiskt. Att packa ner hela sitt liv i fula,bruna kartonger utan en plan kändes jävligt jobbigt. Iallafall så bor jag just nu hemma hos mina vänner Madelen och Tobias i deras gästrum, jag är sjukskriven från jobbet och tränar i stort sett varje dag och försöker ha något att göra hela tiden. Jag mår iallafall bra men det har varit ett par jobbiga veckor. Målet just nu är iallafall att bli bra i armen, komma tillbaka till jobbet och få tag i en lägenhet.
Det här är anledningen till att jag inte bloggat men jag kommer tillbaka ska ni se.


Rest in peace Mathias Angeria, kan inte sluta tänka på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0