Promenix

Jag gick hem till Jessica och Jocke, pratade lite med Jessica, tog nyckeln och cyklade till gymet.
Tränade en timma och sen cyklade jag tillbaka till Jessis och Jockes lägenhet och hämtade Baloo.
Vi gick hem till Madde och Tobbe, lämnade min väska och sen gick vi ut på en promenad.
På vägen stötte vi på Cocco så vi pratade en stund och planerade lite också!
När jag och Baloo kom tillbaka hem så stod Tobbe och Per utanför porten så vi pratade en stund.
Nu är jag, Tobbe och Baloo hemma, plockar lite och ska snart börja med maten.
Madde kommer snart hem från jobbet också!
Vigdis kommer hit om ca en timma också, hon ska lämna och hämta lite prylar!
Bilder kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0