Trött jävel

Igår kväll gick jag, Johan och Jonas över till Anna och Marcus. Tobbe, Madde, Per, Kajsa, Viktor och några andra var redan där så vi satt i soffan och pratade, lyssnade på musik och umgicks. Anna fick en present av oss som hon verkade tycka om så det var guld! Lite senare kom mer folk och då spelade vi lite spel och alla drack som vanligt men inte jag, haha! Tråkig? Nej, det tycker jag faktiskt absolut inte! Tråkigt var dock att jag var tvungen att gå hem klockan halv tio eftersom att jag skulle upp tidigt idag. Väl hemma plockade jag rätt på allt smink handdukar, glas o.s.v. Jag gick sen och la mig för att decka men grannen hade fest som vanligt så jag hämtade min iPod och försökte lyssna på musik för att somna men det gick inte heller så stängde av musiken och hade bara hörlurarna i och dom funkar typ som öronproppar. Det funkade helt okey och jag somnade, vaknade, somnade, vaknade. Nästa gång ska jag knacka på och prata med dom för jag orkar inte med deras höga musik mer. Har pratat med grannar förut och det är inga sura miner längre så det är fan värt. Dom borde förstå. Skit samma jobbade iallafall 07.00-16.00 idag och väl på jobbet städade jag gymet i ca två timmar och hela dagen var det simtävlingar på jobbet så jag fick mest bevaka och spola när det var pause. Dagen gick fort och allt gick bra så jag är nöjd! I kväll blir det bara lugnt, har precis träffat Jonna en sväng och senare ska jag träffa några vänner, umgås och sova tidigt igen eftersom att jag börjar 07.00 då igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0