Yesterday night

Igår kväll kom jag som sagt hem och jag plockade rätt på alla kläder, smink, löshår och grejer. Jag softade en stund vid datorn och så bytte jag om innan jag cyklade tillbaka hem till Tobbe och Madde igen :) Det var inte alls många kvar, skönt det! Jag, Johan och Thomas gick hem (Thomas bor granne med oss i stort sett) och jag och Johan var galet hungriga så vi cyklade ner till Hålet i väggen men kön var fucked up så vi vände och skulle cykla hemåt när vi stötte på Pontus! Vi följdes hem, pratade en massa skit och vi är ju också i stort sett grannar nu :) Snart blir Carro och jag grannar också, fy fan vad jag längtar! Bästa som kunde hända! Nu är vi uppe, ska äta frukost och kolla lite på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0