Björnstugan

Igår kväll fixade jag mig hemma och Carro kom över. När vi var klara cyklade vi till Liquid, drack varsitt glas vatten och sen cyklade vi vidare till Björnis. Hela kvällen var katastrof. Det var kanske tip, tjugo pers där under hela kvällen. Helt dött! Men det var roligt att dansa lite och träffa Madde P, Sabina, Simone och Denise :) Vi drog hem vid ett och väl hemma åt jag och Johan lite rester och sen deckade vi! Imorse vaknade jag rätt tidigt, ringde Micke som kom förbi och hämtade garderoben, jag softae med Madde en sväng och sen åkte hon och Johan iväg. Carro kom förbi och vi softade. Nu har vi varit hemma hos hennes föräldrar hela dagen, umgåtts och tagit det lugnt. Nu ska jag snart hem och greja lite, äta något och ta det lugnt. Är trött idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0