Min dag

Vaknade vid elva imorse så jag fick sova ut. Behövde det för jag har gått upp så tidigt på mornarna den senaste tiden. Har ju blivit en del sena kvällar också!

Igår kväll kom Robert hit och plockade upp mig och vi gled runt i hans bil eftersom att han troligtvis snart ska sälja den! Vi tog en promenad också och sen körde han hem mig och jag deckade direkt. Idag iallafall gick jag som sagt upp vid elva, ringde Jessica och gick över dit och hämtade Fanta. Vi tog en välbehövd promenad till Rynningeviken. Tog en annan väg en vanligt idag och den var lite längre och soft som fan! Jag lämnade Fanta, gick hem, packade en väska med grejer, mamma och Vigdis plockade upp mig och körde mig till Brickebacken! Tack mamma för linnet! Guld! Jag gick in på Nautilus, bytte om och hoppade i poolen. Simmade sextio sköna längder och när jag var klar tog jag en dusch, gick till bussen och åkte hem till Robban. Vi stätade, idag igen för han är en sån där människa som tar fram saker men aldrig ställer tillbaka, haha! Johan hämtade mig där och nu är vi hemma. Om ca en timma ska vi hem till Madde och Tobbe, äta mat och sen iväg och bowla lite senare! Bilder kommer snart, internet är som sagt fortfarande fucked up så det tar ca en kvart för varje bild att laddas upp men men det är det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0