Stan

Hey på er! Jag kom hem från stan för en stund sen! Var där med mamma, Vigdis och Micke. Hittade en så galet fin behå med trosor till och jag köper aldrig underkläder så det är guld! Blev också mascara, rougeborste, hårspray, läååbalsam, armband och så på H&M. På Lindex barnavdelning hittade jag ett par grymma tights haha så dom fick följa med hem! Hade presentkort på Gina också så jag köpte en galet snygg väska där! Efter stan åkte vi till Ekershallen och handlade mjölk och "Ta bort" alltså medel som tar bort fläckar på kläder. Ska ju tvätta i morgon så var tvungen att fixa det. Förresten så har vi hur myckjet redbull som helst hemma nu. En hel jävla platta :) Göttans!

Dagen blir iallfall lugn, kanske ska förbi Jessica en sväng och så blir det väl laga mat och slå på någon film. Inget speciellt iallfall för jag är riktigt trött idag igen! Nu ska jag börja packa lite inför Gävle! Weyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0