Klockren dag!

Min mobillarm ringde klockan 08.00 imorse och jag snoozade tills 08.30, slängde på mig kläderna, skorna och gick till Madelen. Hon var utanför när jag kom dit så vi gick raka vägen till Venaspåret där Madde gick åt ena hållet och jag åt andra. Gick mest men joggade lite, måste ju börja lugnt när man inte tränat på länge :) Iallafall var det skönt som fan och direkt när jag kom hem tog jag en dusch, slängde på lite smink, kläder och så plcokade Madde upp mig och vi åkte upp på stan där vi glodde lite i affärer, mötte upp Ellen, gick till Rosalis Deli och sen kom Madeleine dit och då beställde vi mat, käkade lunch och pratade non stop ett bra tag tills vi var dom ända som var kvar. Efter lunchen gled vi runt lite på stan och kollade i affärer och sen gick vi hem till Ellen och satt där en stund. Madelen skulle dra till jobbet så hon släppte av mig på vägen :)

På stan köpte jag en liten väska/plånbok. Den funkar som både och men jag kommer använda den som clutch till krogen och så där. Blev också en ljusstake i vitt och silver, hur fin som helst. Nu har jag iallafall kommit hem, varvat ner lite och ska plocka rätt på resten av allt jag har kvar att få in i garderoberna efter min tripp i Gävle. Vi får se vad som händer resten av dagen måste träffa min baby Caroline och förhoppningsvis kan Jonna också! Hoppas, hoppas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0