Friskis & Svettis!

Vaknade vid nio imorse, klädde på mig och gick till Friskis! Var sådär äckligt taggad idag också faktiskt. Trodde jag skule vara rätt mör i kroppen efter igår men inte då! :) Idag blev det inte rullbandet utan en annan maskin som jag tyvärr inte vet vad den heter men den är sinnessjukt skön! Det blev iallafall en timma på den vilket var 7,5 km och 600 kalorier! Gött! :) Pappa var gymvärd där idag så vi pratade lite och så var han såklart tvungen att jobba! :) Nu är jag hemma, hjärtat och jag har ätit en ordentlig frukost och spelat en match cros (tv-spel)! Nu ska jag ta en dusch och slänga på mig lite mascara! :) Älskar sådana här dagar!
Praise the lord för gymkort säger jag bara. Bästa som hänt mig!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är duktigaste som jag känner - EVER!! :D

2010-02-11 @ 22:21:51
URL: http://madeleinemontgomery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0