Måndag

Jag har tonat håret.
Mörkt.
Evelina hjälpte mig och det vart hur bra som helst.
Tack så mycket, jag är verkligen så nöjd!
Det var i och för sig några dagar sen men jag har inte skrivit något om det så nu var det dags.
Iallafall, Måndag idag och imorse vaknade jag vid halv sex.
Kunde verkligen inte somna om så jag och Johan låg mest bara i sängen och vilade en timma.
Johan stack till jobbet och jag gick till gymet.
Skulle träffat Madde och Anna klockan kvart i åtta men jag var där vid sju i stället.
Vi hann träffas där en sväng iallafall.
Idag hag jar varit på stan och kollat en sväng.
Köpte mig en tröja från Radiodays som jag tänkt på ett tag.
Har verkligen gått och väntat på att det ska bli REA på den eftersom att den var så dyr.
Idag hade jag turen med mig och den var prissänkt.
Underbart!
Köpte också lite smink och andra småsaker.
Nu på eftermiddagen har jag varit hemma, plockat, ätit mat, vikt rätt på alla kläder och så vidare.
Nu ska jag diska (gjorde aldrig det igår) och så ska jag tänka alla lampor och bara ta det lugnt.
Evelina kommer hit sen och ska sova över och i morgon drar vi förhoppningsvis till Ånnaboda.
Då blir det åka pula med hennes familj!
Mys!
Nu måste jag sätta igång annars blir det inte av idag heller!

 

Förresten så har jag fixat en ny kategori.

Den heter: Musik - Konserter.

Så i stället för en kategori som bara heter musik och innehåller allt från videos till bilder och text så har jag nu fixat en ny.

Där kommer allt upp om konserter jag varit på med bilder och så vidare där i från.

Hope you like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0