Madde & Jennie

Igår kväll kom Madde och Jennie hit. Jennie hade med sig en massa gamla godingar, filmer alltså. Vi slog på "Hundtricket", haha! Fy fan vad den är gammal alltså! Vi skrattade en hel del kan jag säga :) Vi kollade också på en massa gamla bilder från balen, studenten, vildmarksturer och annat som vi gjort ihop med klassen back in the days. Igår fixade jag också min gigantiska vita ram. Jag har bestämt mig för att bara ha färgkort i den så nu håller jag på och grejar med bilder för att framkalla :) Kommer bli riktigt bra. Folk säger att jag behöver få in lite färg i vardagsrumet, haha! Kanske stämmer? Idag är det Måndag och det är min första lediga Måndag på många veckor! Riktigt skönt faktiskt. Jag och Mikko har precis varit ute på morgonpromenad och vi stötte på Sabina på vägen :) Var kul att se dig gullan! Nu är vi hemma, Mikko har fått mat och jag ska väl äta frukost snart :) Idag blir det mysdag med Mikko tills Anne hämtar honom. Då ska jag iväg till gymet och sen hoppas jag på att träffa Jonna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0