Work

Imorse gick jag upp och åt en galet god frukost!
Det blev honungsyoghurt med flingor, ett glas multivitamin och en macka (frökusar) med smör och ost!
Bra start på dagen kan jag lova!
Jag tog mig sen en dusch, slängde på lite mascara, klädde på mig och sen kom pappa och hämtade mig.
Vi plockade upp mamma på jobbet och sen skjutsade dom mig till mitt jobb.
Min dag på jobbet var guld!
Jag och Bea fixade lite saker med papper, några pass och sånt.
Dagen rullade på som vanligt med pensionäner, ungdomar, kids och så vidare som badade!
Jag har världens bästa jobb, hoppas jag får stanna längde än i två månader!

Nu är jag hemma igen, har hälsat på Madde en sväng och ska snart väcka Johan som är helt slutkörd!
I kväll blir det mat, mys med film och bara kramar i soffan.
I morgon jobbar jag 14.00-22.00 och sen är det bara att åka hem och decka!
Ser fram emot Torsdag för då blir det första träningspasset på tre månader med Madde och Anna.
Ska bli äckligt skönt att komma igång igen och i morgon förresten ska jag simma en sväng före jobbet!
Livets liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0