Tar tag i saker!

Så jävla duktig har jag varit nu! Jag har packat om resväskan lite för att den inte skulle väga så mycket som den gjorde från början! Känns riktigt bra faktiskt! Jag har också ställt in den rena disken, diskat den skitiga, fört över en massa bilder till en av mina externa hårddiskar, raderat bilder från datorn, tömt alla minnesskort och plockat lite. Dammsög till och med tidigare idag så jag känner att jag gjort vettiga saker idag! Jag och Johan var ute och busade lite med Kira tidigare idag men nu är Johan, Per och Kira i Frövi hemma hos Marcus i hans nya lägenhet med Berna och hans tjej! Jag ska berätta för er som inte vet lite senare vem Kira är men det kräver ett separat inlägg! :) Nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på trean just nu: Death sentance! Kan vara tredje gången på tre veckor som jag ser den! För tung! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0