Lördag, Söndag

Igår softade jag mestadels hemma på förmiddagen, plockade lite och sen tog jag en dusch, fixade mig och tog tåget till Arboga där Johan och Rydan mötte upp mig med Kira. Fick åka fina svarta supran, haha! Ryd skjutsade ut oss till Totte och Sari där vi umgicks med ungarna, pratade och så. När Totte kom hem med resten av kidsen drog jag och Sari iväg till Ica och handlade mat. Väl tillbaka blev det matlagning och sen käkade vi galet god tacos och därefter blev det fika och mys framför tv:n. Var så himla mysigt att träffa alla igen! Har saknat er! Totte skjutsade hem oss ända till Örebro igår kväll snäll som han är! Tack så mycket! :) Direkt när vi kom hem till Örebro gick jag över till Anna och hon hade förfest så det var lite folk där. Det kom sen lite mer folk och jävligt otippat nog klev Alex in genom dörren haha så det var roligt! När dom drog iväg ut på krogen gick jag hemåt och umgicks med Johan en liten liten stund innan vi gick och la oss.

Min Söndag, alltså idag är den sämsta på galet länge. Var underbart att få träffa Carro, Jonna och Manuu men nu är det så att jag lyckades slarva bort en femhundring någonstans på stan så jag är lagom glad idag! Helvete :'( Idag blir det matlagning, mys och tv med Johan och våran valp Kira!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0