Germany, Swiss, Czech republic!

Vilken jävla helg! I Fredags åkte jag, Carro och Manuuu mot Swiss där vi plockade upp Lhus och Mary! Vi ükte sen vidare mot hotellet och väl framme drog Manuu ner till området där Royal arena skulle vara medans jag och Carro fixade oss. När vi var klara gick vi ner till Sabac red och sa till honom att vara klar om tjugo minuter men någonting blev knas efter det så när vi skulle hämta honom var han borta men det ordnade sig senare iallafall så allt var bra! :) Jag, Carro och Manuu åkte iallafall ner till området, gick in backstage och satte oss ner och bara chillade ett tag, drack lite red bull, vatten och tog kort med Lhus, Sabac, Manuu, Freestyle m.fl. Efter bara en stund var det dags för Snowgoons, Lord Lhus och Sabac red att uppträfa och Lhus ville att jag skulle fotografera honom på scen så det gjorde jag såklart. Fan, jag var sjukt skakis! Folk överallt och det var galet mycket! Crazyness alltså! Showen var tung och efter gick vi iväg och åt, kollade lite på merge, kollade lite på graffitiväggar och gick upp till ett vip-ställe och tog kort! Tunga bilder! Efter ytterligare ett tag när vi satt inne backstage på ett ställe så satt Freeway och Jake one bakom oss och skulle snart uppträda så jag gick iväg för att ta kort när dom kom fram och frågade om jag kunde filma deras show uppe på scen. Nervös som fan men klart jag gjorde det också! Det kändes helt jävla sjukt att stå där på scen och filma Freewaay, haha! Livets liv! Efter showen tackade dom och så tog vi lite kort tillsammans! Jag drog sen iväg igen och ställde mig framför scenen mellan själva scenen och folket där alla fotografer stod. En kille kom då fram och frågade om vi kunde byta objektiv och han hade fisheye till min stora förvåning! Gissa om jag var lycklig! Foreign beginners från London på scen och dom dödade kan jag säga! Hur tunga som helst och bilderna ska vi inte ens prata om! Kvällen rullade på och vi tog en massa kort, softade med folk och hade det äckligt bra!

Lördag morgon klockan fem lämnade jag, Carro, Manuu, Lhus och Sabac hotellet i Schweiz och åkte mot Czech republic/Prag! Resan dödade oss alla kan jag säga. Resan tog ca tio timmar men det var det utan tvekan värt för under Lördagen fick vi vara på scen och fotografera artister igen, vara backstage, ta kort med dom och så fick jag ett press pass så att jag kunde gå fram och fota framför scenen också. Jag är så jävla nöjd med mina bilder så det är sjukt! Vi gick se Necro och Mr. Hyde live, ta kort med dom i deras backstage rum. Vi fick se Fashawn och Exile live för andra gången den här veckan, vi fick se Foreign beginners igen, Talib kweli och Hi-tek, ja alltså det är fan sjukt! Jag orkar inte skriva mer men det kommer mer sen när jag lagt upp bilderna! Idag drar jag hem till Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0