@ Carros place

Satt hemma tidigare, softade, åt en riktigt god frukost och sen tog jag en lång skön dusch! Klädde sen på mig och tog en promenad till Madde och Tobbe där jag hämtade min cykel och tog med de till Carro. Kunde inte cykla på den för det är punktering men det var soft med en promenad! Vid tre-fyra tiden kommer mamma och Thomas hit! Dom sak ta min cykel och lämna en annan så jag har en medans dom fixar punkteringen på min! Dom ska sen skjutsa hem oss till mig så jag kan springa upp och hämta jeansen jag köpte igår för jag och Carro ska ut till Marieberg så jag kan testa en mindre storlek. Jeans töjer sig som fan och jag tyckte att dom var lite för stora men men det visar sig när vi är där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0