Smärta i mitt hjärta

Jag vill inte skriva.
Men jag måste.
Jag är så jävla ledsen och nere.
Skriver jag inte detta nu så kommer jag att smsa eller ringa någon jag inte borde.
Iallafall så gick jag så jävla hårt emot mitt hjärta idag.
Jag sårade mig själv.
Jag gjorde det för att jag tänkte att jag kanske kommer må bättre senare.
Just nu känns allting skit, jag har verkligen en tung smärta i mitt hjärta och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Hur länge kommer jag känna så här?
Kommer det kännas bättre sen?
Har jag gjort rätt val?
Jag kan fan inte sluta gråta.
Vill bara lägga mig under täcket och försvinna en månad, minst.
Jag har för första gången någonsin gått emot vad mitt hjärta egentligen vill.
Aldrig någonsin har jag sårat mig själv så mycket tidigare.

Kommentarer
Postat av: Hästmataren

älskling, ring om det behövs, när som helst.



<3

2012-05-31 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0