Bästa dagen!

Vaknade tidigt imorse, gick upp, drog på mig bikini, fixade frukost och satte mig och åt ute i solen.
Smörjde in mig med fett mycket sololja, utan solfaktor såklart och stekte i ca tre timmar.
Hann även lägga fram allt jag ska ha med mig till Barcelona på förmiddagen.
Pappa skjutsade ut mig till Marieberg och där mötte jag upp mammsen.
Vi gick runt, glodde och handlade lite småsaker.
Fick en jättefin klänning av mamma!
Klänning är inte direkt min grej men den här var verkligen jättefin och någon gång ibland kan det vara kul att ha!
Efter Marieberg drog jag till Brickebacken och mötte upp Robin.
Vi softade i solen, pratade en massa minnen och skit innan Kerim plockade upp oss och vi åkte in till stan.
Jag köpte med mig lunch och när Madde slutade jobbet åkte vi ut till Bäck och softade i solen.
Hela hennes familj kom och joinade oss i solen i stugan och vi hade en riktigt skön eftermiddag.
Väl hemma igen så har jag packat klart, varit ute och gått och nu sitter jag äntligen och tar det lugnt.
Ska glo på tv ett tag och sen däcka tidigt för imorgon blir det jobb och en jävla massa annat skoj!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0