Bäck

Tog en promenad till Maxi på förmiddagen och mötte upp Madde där.
Vi åkte till Ica där jag plockade ut ett paket med ett halsband och en tisha!
Vi åkte sen till Stadium outlet och kollade lite.
Just nu är vi ute i Bäck, har käkat lunch och umgås med Malin, Kenneth och barnen.
När vi kommer in till stan ska jag till Friskis och förhoppningsvis får jag med mig Madde.
Ikväll blir det myskväll och bara ta det lugnt med lite god mat.

Mycket som händer om ett par veckor!
20/1 - Min 23-årsdag.
23/1 - Stockholm, Lauryn Hill konsert.
24/1 - Röntga handledsen och byta gips.
25/1 - Gävle.
28/1 - Tyras dop i Gävle och därefter hem till Örebro.
31/1 - Stöten med Madde, Tobbe, Calle, Rutan och Martina.
2/2 - Marcus och Anna kommer upp till Stöten och vi alla stannar tills söndagen.

I mitten p Februari blir det flytt hem till mammsen och pappsen och i slitet på Februari blir det konsert i Stockholm.
Jedi mind tricks + Outerspace.


Kommentarer
Postat av: KHRAM

kom hit utsvulten och i god tid innan lauryn så jag får mata dig med bakverk, för då har du liksom blivit 23 år och gammal och uråldrig.



puss puss

2012-01-12 @ 04:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0