Sälen/Stöten

Förra veckan var jag i Sälen/Stöten med Calle, Madde, Tobbe, Rutan & Martina.
Vi bodde i mysigaste lilla stugan mitt ute i ingenstans, utan mottagning på luren och eldade gjorde vi mest hela tiden.
Under hela veckan kollade vi på tv en enda timma och det var på Fredag kvällen annars umgicks vi mest med god mat, bastubadande, spel och annat roligt på kvällarna.
På dagarna åkte Madde, Tobbe, Martina och Rutan skidfor/bräda så jag och Calle gled runt i Sälen.
Vi hittade ett par butiker med riktigt schysta street-kläder och så åkte vi mest runt och glodde, fotograferade o.s.v.
Njöt av att komma bort och bara spe4ndera kvalitetstid med vänner, för skönt att knappt ha tillgång till mobilen också!
Lägger upp ett par bilder från resan om en stund!
Den här veckan, sen vi kom hem i Söndags har jag tagit tag i träningen ordentligt och det går riktigt bra!
Har även hängt med Jonna, Mallan och hennes ungar, myst med Calle och firat Vigdis födelsedag!
Skriver mer framöver, nu kommer bilder istället det är mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0