.

Inte bloggat på riktigt jävla länge men har fan inte orkat skriva. Låter bilderna tala sitt tydliga språk men nu tänkte jag skriva några rader trots allt. Vädret har varit bajs idag så har fått mycket vettigt gjort, t.ex. fixat en massa bilder och grejat med mina hårddiskar. Har även varit ute i Bäck med Calle och hjälpt Malin att måla utemöblerna vita. Annars den senaste tiden har jag jobbat riktigt mycket och det är hur skönt som helst, speciellt att veta att man kommer få en ordentlig lön! Längtar tills första lönen, det blir den första riktiga på ca tre månader, kanske mer. Iallafall så var helgen riktigt soft också, fick äntligen spendera mycket tid med Jonna! I Lördags satt vi en stund på Ivy och snackade skit innan vi gick hem till henne och Tommie där vi satt på balkongen, åt glass och bara umgicks. I Söndags var jag, Tommie och Jonna på Marieberg och på kvällen kollade vi tre och Calle på film och så käkade vi godaste maten tillsammans. Riktig myshelg med andra ord. Vet inte vad mer jag ska säga, pallar egentligen inte skriva men ser fram emot Fredag som fan för då ska jag hänga med Johanna och på kvällen ska vi på Immortal technique på Göta källare! Cant wait!

För övrigt så var det en sad day igår! Rest in peace, Viro the virus. Din musik lever för alltid vidare.

Hörs någon dag längre fram mer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0