Söndag

Upp och ner vecka numer ett kan jag säga. Skulle jobbat tre dagar denna veckan men fick extrapass så har jag jobbat sex dagar men det känns galet bra faktiskt! Har hunnit simma två gånger på jobbet, haft en massa simskolor med hur många gulliga kids som helst och har hunnit träna på gymet på jobbet också. Förutom att jobba den här veckan har jag tränat en del på Friskis och svettis, för skönt att ha kommit igång. Har umgåtts med en massa vänner, varit ute på krogen och bara haft det mys har jag också hunnit med. Förutom allt roliga och alla underbara vänner så har veckan varit världens lowpoint och jobbig som fan också men så är det ibland. Nergångar krävs för att komma uppåt. Söndag idag iallafall och jag slutade jobbet för två timmar sen. Har fram tills nu dammat och dammsugit hela lägenheten till livets musik. För skönt att man bor i en etta och att det går fort att städa! Om en stund dyker Jonna och Tommie upp så vi ska umgås lite och senare kommer Ronja och förhoppningsvis Tobbe ocskå! BLir världens myskväll med mat och säkert någon bra film eller massa skräp på tv. Ledig i morgon iallafall och det ska faktiskt bli skönt för sen jobbar jag hela veckan förutom på Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0