Måndag

Har spenderat dagen ute i Bäck med Madde, Mallan, Na och Kenneth. Vi har ätit god mat, fikat och pratat en jävla massa skit i flera timmar. På eftermiddagen åkte jag och Madde in till stan, bytte om och cyklade till Friskis. Vi mötte upp Ellen där och tränade på riktigt hårt idag. Svettades som en gris och var illröd i fejjjan. Anyways så cyklade jag och Madde mot norr och på vägen mötte vi upp Evelina. Vi handlade på Ica och sen gled jag och Evelina hem till mig, lagade mat och pratade. Petra kom förbi och sa hej en snabbis och sen har jag och Evelina softat hela kvällen framför tv:n. Förresten så fick jag igång ljudet mellan datorn och stereon idag, för skönt att kunna lyssna på musik direkt från datan så det är därför jag lägger upp en jävla massa videos nu. Har velat lägga upp länge men inte haft internet eller ljud men nu jävlar! :) Ska softa nu och däcka om en stund men först lite mer bilder och mer musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0