Stockholm

I Onsdags kväll när jag slutade jobbet mötte jag upp Peri på Fredsgatan och vi gick till Liquid, käkade pommes, Peri drack öl och jag tog en Red bull. Vi satt där ett bra tag, stötte på lite folk och sen gick vi hem till mig och lämnade Peris prylar innan vi cyklade till Strömpis där vi spenderade en jävligt rolig kväll med en massa härliga vänner och random folk!
På Torsdagen vaknade vi halv ett på dagen och jag har fan aldrig sovit så länge, haha! Vi duschade, käkade frukost och sen tog vi en riktigt fet promenad till en massa ställen, upp i Svampen, till graffitiväggar, upp på stan o.s.v. På kvällen kom Calle över och kollade film med oss och vi hade en riktigt lugn och mysig kväll.
Imorse åkte jag och Peri bussen till Sthlm och dagen har vi spenderat med att göra en jävla massa. Vi åkte först hem till Peris familj och dom är så jävla underbara! Vi åkte sen till Peris skola och jag var med på hennes lektion haha, sjukaste! Iallafall så kollade vi lite på stan och sen åkte vi till Peris polare som hade ett fotouppdrag till mig så i ett antal timmar fotograferade jag som fan och Merri verkade riktigt nöjd med bilderna, roligt som fan! Nu på kvällen har vi varit inne på Kista köpcentrum och kollat Adidas store och lite andra affärer, softat i soffan med Peris familj och nu ligger vi här däckade och ska snart sova! Lång dag i morgon, ser fram emot den som fan! Ska träffa Julienne och Martin och det var inte igår! På kvällen är det överrasknings födelsedagsfest och det kommer bli galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0