Rhymesayers

Rhymesayers igår!
Grieves & Budo, Blueprint, Brother Ali, Evidence & Atmosphere!
Behöver jag säga att det var en fet spelning?
Har sett Evidence och Atmosphere tidigare så måste säga att höjdpunkten var att se resterande artister!
Det tyngsta på hela kvällen var när dom alla gick upp på scenen tillsammans och freestylade!
Oförglömlig kväll!
Är fortfarande kvar i Stockholm!
Vet inte än när jag åker hem men men ingen stress.
Igår köpte jag förresten biljett till Smif n wessun som har spelning på Mosebacke i Stockholm den 10 December.
Så fort jag kommer hem till Örebro ska jag också köpa biljett till Jedi mind tricks + Outerspace som har spelning på Strand i Stockholm den 26:e Februari.
Förresten så flyttar jag hem till mina padres i slutet på Februari.
Livet i egen lägenhet var underbart men tyvärr kort.
Så är det ibland och jag är inte bitter, detta är faktiskt vad jag vill just nu och vi får se vad som händer framöver.
Har inte tagit mycket bilder här i Stockholm eftersom att man inte fick ha med sig systemkamera in på Nalen igår.
Men men bilder kommer oavsett om dom är tagna med kameran eller mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0