Onsdag

Vaknade kl sex imorse, gick upp och skulle ta en promenad men det var kolsvart ute så jag tvärdäckade.
Hade ställy larm på åtta men vaknade i stället av att Malin ringde kl halv tio.
Fick en kvart på mig att bli klar tills hon skulle plocka upp mig och det fixade jag faktiskt.
Jag och Malin åkte till Marieberg en sväng för att kolla på julklappar till kidsen och sen åkte vi ut till Bäck.
Vi softade i flera timmar och Tobbe kom också ut.
Jag fick skjuts hem av Tobbe och väl hemma kom Petra över och vi satt här hemma, pratade och mulade i oss choklad.
När Petra gled hemåt kom Anna hit och vi fixade käk, åt mat, kollade på bilder från i sommras och bara hängde.
Nu på kvällen har jag redigerat en massa bilder och grejat med musik, datorn och så vidare.
Skönt att få lite nytta gjord.
Imorgon ska jag äntligen på byta gips (vet inte om jag har nämnt operationen men nu är den gjord iallafall)
Det är på grund av gipset som jag bara lägger upp musik och bilder nuförtiden eftersom det tar sådan tid när jag har gips.
Imorgon får jag förresten börja träna igen, skulle vara stilla i två veckor efter operationen och nu är dom veckorna över!
Skönt som fan!
Den här veckan ska jag börja plugga körkortsteori, det är på tiden!
Nu ska jag fan ta mitt körkort!
På Tisdag blir det Västerås med brudarna.
Om tre veckor är det Stockholm & Smiff n wessun!
Mycket att se fram emot nu och det behövs när det är så jävla grått och tråkigt ute.
Nej, nu ska jag försöka sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0