Tisdag

Igår jobbade jag bara i fyra timmar men det kändes som en, tiden gick sjukt fort.
Var en del folk på jobbet igår faktiskt och det gillas!
Iallafall så åkte jag till stan med Tim efter jobbet och mötte upp Jasse.
Vi tog en promenad med varsin glass upp på stan och mötte upp Jonna när hon slutade jobbet.
Vi pratade lite skit en stund och sen gick vi tillbaka till norr.

Imorse klev jag och Madde upp tidigt och åkte ut till Bäck.
Väl ute tvärdäckade jag i skönaste fåtöljen och sov en timma.
För skönt!
Malin kom hem och jag följde med henne ut till Marieberg en snabbis!
Nu är vi tillbaka på Bäck och jag ska hoppa i bikinin, dra med mig kameran och gå ut till Madde på gården!
Talk to yall later!


(Bild på mig och Petra från förra året när jag plåtade henne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0