Solen

Ligger på en filt i solen och steker!
Malin är iväg till dagis för att hämta ungarna och Madde har dragit till jobbet men hon kommer tillbaka vid halv fem.
Bästa vädret idag, älskar livet såna här dagar!
Mallan där emot är ingen soldyrkare som jag så hon sitter framför datan i solen hela dagen, haha!
Snart kommer ungarna då ska vi leka här hemma, hehe!
I morgon bitti blir det att hit the gym med Malin, kanske kan få henne att börja träna på Friskis & svettis!
Vore ju verkligen något!

Förresten blir det inget med Smögen över midsommar för min del, ska stanna hemma och jobba i stället.
Behöver pengarna nu när jag och Jasse troligtvis får lägenheten!
Allt går fan bra nu för tiden, jag mår bra helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv : tackar :D

2011-05-31 @ 20:30:18
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0