Måndag

Måndag idag och imorse klev jag upp och cyklade till gymet med Madde.
Vi körde kondition en halvtimma rätt hårt och sen en halvtimma styrka på gymet.
Körde armar och mage, gick hur bra som helst.
Känner av nu så lär ju känna ännu mer i morgon men det är så det ska vara!
Stötte även på pappa på gymet och pratade lite skit med honom!
Nu är jag hemma, Madde och jag har käkat frukost och nu har hon åkt ut till Bäck.
Jag ska iväg till mamma och pappa sen innan jag ska jobba 16.00-20.00!

Igår var det morsdag och jag åkte ut en snabbis till Gällersta innan jobbet så mamma fick sin present.
Jag hade köpt en nätgunga som hon hängde i ett träd på gården.
Hon hade en liknande förut men det gick sönder och hon hittade aldrig någon ny så det var perfekt!
Jag jobbade iallafall 11.30-19.30 igår och åkte ut till Gällersta igen direkt efter jobbet.
Jag, mamma, pappa Vigdis och Johan åt grillat, efterrätt och bara hade det mysigt.
På kvällen åkte jag med Johan in till stan och vi plockade upp Jasse och svängde förbi Johan för att kolla på hans lägnehet.
Det är nämligen så att jag och Jasse nog ska flytta ihop i Oktober så nu letar vi lägenhet och har faktiskt en på g.
Det är en två och en halva på åttio kvadrat så vi får varsitt rum också vilket är perfekt men inget är klart än.
Ska alltså inte hoppas för mycket än men det verkar positivt än så länge iallafall!

I Lördags var det förresten Street meat i Örebro och jag hände med Madde, Tobbe, Marcus och Anna.
Vi hängde senare med Anders, Johan, Per, Lisa och Marcus också.
Trevlig och rolig kväll!
Bra helg!

Nu måste jag duscha och plocka ihop mina prylar!
Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0