Lördag

Jonna kom hit igår och jag fixade mig.
Vi tog sen cyklarna och rullade till City pizza där vi käkade innan vi drog till Liquid.
När Jonna började jobba drog jag hem till Anna där honn förfestade med Johanna, Matilda och Kajsa.
Robin kom dit efter ett tag och vi var där ett par timmar innan han och jag drog till Satins uteservering.
Satt där ett tag och sen gick vi till East west sushi där mina kusiner Frans och Anna-Maria satt.
Märta var där och Jessica kom också efter en stund, för kul att träffa alla och prata lite!
Längesen!
Efter East west blev det iallafall Satin för mig och Robin.
Tjejerna kom dit sen och vi hade riktigt jävla roligt!

Cyklade sen hem och pratade lite med Madde och Tobbe innan jag tvärdäckade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0