Gustavsvik

Imorse käkade jag frukost, duschade, slängde på mig kläder och cyklade till Gustavsvik.
Robin försov sig så jag åkte dit i förväg.
När jag kom fram stötte jag på Jenny och Åsa och nu är det bestämt att jag ska få gå simlärarutbildning i höst!
Ser fram emot att det äntligen kommer bli av!
Har haft simskolor i ett år nu och det är inga problem med utbildningar är alltid bra!
Simmade iallafall en km och sen bastade jag en stund tills Robin dök upp.
Vi la till pengar och gled in på Upplevelsebadet, fan var väl lika bra när man ändå var där liksom :)
Hoppade lite i tornet och på svikten, åkte i forsen, badade bubbelpool, åkte rutschkanor och hade skitkul.
Vi cyklade upp på stan efteråt och glodde lite och sen drog Robin iväg, jag plockade upp mat och åkte hem.
Jasse kom hit och nu har jag precis ätit.
Om en timma ska Madde plocka upp mig och vi ska ut till Bäck idag igen.
Mys!
Senare ikväll blir det Gällersta för i morgon är det utbildningar på jobbet mellan 10.00-17.00!
Ser fram emot det som fan!
Sa jag att jag älskar vatten? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0