Frövi, Bäck!

Vid tvåtiden idag åkte jag, Madde, Tobbe och Anna mot Frövi och hem till Anders. Väl framme grattade vi Anders på hans 30-årsdag, drack vi några kalla, lirade lite fotboll, grillade och hade hur trevligt som helst! Marcus kom efter en stund och sen började lite annat folk dyka upp. Vi var där i tre, fyra timmar och fy fan vad gott det var med grillat! Anders verkade glad för sin present som han fick av oss alla så det var roligt :) Vid sextiden rullade vi (jag, Madde, Tobbe, Marcus och Anna) mot Bäck. Väl framme blev det några vatten för mig eftersom att jag vart lite för lullig där ett tag, haha! Längesen jag drack så minns inte riktigt hur mycket jag tål längre men det gick iallafall bra och sen var jag på igen. Det var en jävla massa folk hemma hos Malin och Kenneth för att fira Malins och Therese 25-årsdagar. Vi dansade, sjöng, käkade, drack goda drinkar och minglade runt hela kvällen. Jag har haft en så jävla rolig dag med mina fina vänner kan jag säga! :) Vid halv tolv åkte jag med Esa och Na in till stan och hoppade av vid polishuset där jag mötte upp Micke. Vi tog en promenad upp på stan, snackade skit och sen mötte jag upp Jonna och pratade med henne en stund. Stötte även på Tommie och pratade lite skit och sen gick jag hemåt. Det är väl vad jag har hunnit med idag och fy fan vad kul vi har haft! Sjukt värd dag! Stort grattis till min älskade pappa som fyller år idag också! :) Honom ska vi fira i morgon! Natti! (Bilder kommer i morgon eller i veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0