Fredag, lång dag

Sov i Gällersta från Torsdag till Fredag! Igår (Fredag) morse åkte jag och pappa till Brickebacken för jag hade tandläkartid och det gick skitbra! Inga hål eller andra problem. Gött! Efter det åkte vi vidare upp på stan och pappa släppte av mig vid konserthuset. Jag gick in på Louise H där jag fick utväxten färgad av Jimmy. För skönt att ha det gjort! Innan pappa plockade upp mig igen kollade jag på stan en snabbis och sen åte vi ut till Gällersta, tog en fika med mamma och sen åkte vi tre till Kumla och gick runt på Kumlamarken en stund i brist på annat att göra. Jag köpte godisremmar till Jonna och ett halsband till mig själv. Mamma och pappa släppte sen av mig på jobbet och jag körde ett träningspass med Madde. Joggade på rullbandet, körde crosstrainer och när vi var klara simmade vi en halv km, hann tyvärr inte mer men det var skönt som fan kan jag säga! Sjuk värme i simhallen nu när det är varmt ute så det var skönt med ett svalkande dopp! Hur som helst så gick det skitbra på jobbet igår, älskar mitt jobb som fan! :D Efter jobbet åkte jag hem, bytte om fort som faan, mötte upp Jasse och vi gick mot stan. Vi lämnade lite grejer till Jonna och sen gick vi mest runt och kollade på folk.

 

Lördag idag och om en halvtimma ska jag möta upp min kusin Frans och dra ut på sjön! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0