Bäck

Gick upp imorse, åt frukost, tog en dusch, klädde på mig och cyklade till Anders och Peter på Tysslinge däck.
Var bara där en snabbis, sa hej och snackade lite skit innan jag cyklade till Ica Maxi och handlade lite.
När Madde slutade möttes vi upp, åkte in på Max driven och köpte haburgare och glass.
Åkte sen raka vägen ut till Bäck och hängde med Maddes mamma, syster och hennes systers ungar.
Under dagen har vi varit uppe vid Maddes och Tobbes blivande sommarstuga, knäppt lite kort på kidsen och tagit det lugnt.
Malin drog precis iväg till ridskolan, Kenneth är uppe och badar Olivia och Emilia drog iväg hem till mormor.
Själv sitter jag här vid datan och lyssnar på en massa musik.
Madde, Tobbe och Marcus är uppe i sommarstugan och grejar nu så antingen ska jag ta en promenad upp dit eller stanna här.
Vi ska iallafall in till stan senare och då blir det antingen en promenad i spåret eller en vända på gymet.
Vi får se helt enkelt vad kvällen bjuder på!
Jobb i morgon 13.00-20.00 och då öppnar vi äntligen utomhusbadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0