Tisdag, Onsdag!

Underbara dagar! Igår var det livets väder så jag gick upp, duschade, hämtade Baloo och tog bussen med honom till Brickebacken där vi mötte upp Robin i Centrum. Vi gick till Saxonparken och Jonna kom dit efter en stund :) Vi lekte med Baloo, tog lite kort och njöt av det härliga vårvädret! Bilder kommer senare! Iallafall så åkte jag därifrån efter ett tag och så gick jag till gymet en sväng innan jag gick hem, käkade och tog det lugnt.
Idag gick jag upp, åt frukost och sen gick jag och Madde till Jessica och Jocke för att kolla på lägenheten och hämta Baloo! Madde gick hemåt och jag gick till sjukhuset med Baloo och så tog vi bussen till Brickebacken! :) Vi mötte upp Robin idag igen och gick till Saxon och lekte med Baloo. Vi tog en promenad och stötte på Allan, för kul att se honom. Det var kanske fem år sen sist så vi stod och snackade ett tag och sen hämtade han sin hund Boss och han och Baloo hälsade på varann :) Boss var hur fin som helst kan jag säga! :) Jag åkte sen från Brickebacken, lämnade Baloo och gick till Ica där jag mötte Jonna. Vi köpte käk och sen gick vi hem och lagade mat. Det blev kyckligfilé med fajitaskrydda, bearnaisesås och en pommesaktig sak som är sjukt god! Efter maten slappade vi och sen gick vi till Jessica och Jocke och hämtade Baloo. Jag följde Jonna hem och sen mötte jag upp Evelina. Vi pratade ett bra tag och på vägen hem stötte jag på Tooy! För kul! var ju inte igår :) Stötte även på Maud och pratade lite med henne :) På vägen hem stannade jag på Ica och köpte godis till Jessica och Jocke, gick till norr, lämnade Baloo och nu är jag hemma. Big brother och sen har jag massor att fixa innan jag ska sova! :) Skön dag, har hunnit med galet mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0