Promenad

Vilken sjukt underbar dag! :) Efter ganska många timmar ute i Bäck med Madde åkte vi till stan. Madde droppade av mig hemma och så åkte hon till Anna. Jag packade ihop träningsväskan och cyklade hem till Anna jag med. Vi satt i köket och fikade, pratade skit och tog det lugnt. Jag tog sen cykeln och rullade till Friskis. Stod på min favoritmaskin "trappan" i en timma idag :) Svettades som en gris! För skönt! Stretchade sen och cyklade hemåt. Väl hemma ryckte jag upp Tobbe från soffan och vi gick till Jessica och Jocke. Vi tog med oss Baloo och gick på en promenad till järntorget och sen ner runt Brunnsparken! Så himla skönt var det! Vi lämnade sen Baloo och gick till Ica och handlade. Väl hemma lagade vi mat och nu har vi precis käkat. Om en stund ska vi gå över till Johan. Jag ska bara med och säga hej och sen ska jag hem, duscha och chilla i soffan. Desperate housewives säsongsstart ikväll. Ser fram emot i morgon kan jag säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0