Onsdag

Igår var dte Onsdag och jag gick upp relativt tidigt. Madde och jag åkte tillIca maxi efter att vi ätit frukost och när vi kom hem tog jag en dusch, fixade mig och sen hämtade jag Baloo. Jag, Madde ohch Baloo gick till Väster, köpte glasspå Ekershallen och så gick vi till Tegnérparken och satte oss där i solen. Livets väder verkligen. jag och Baloo följde Madelen till Ica maxi och sen gick vi där i från upp på stan och mötte Jonna. Vi satt och pratade en stund och sen gick jag och Baloo hem till norr, käkade ett par mackor och sen gick vi upp på stan igen. Jag mötte upp Jonna, Elin och Ida och sen lämande jag Baloo till Jessica och Jocke innan jag och tjejerna gick till Bara vara och fikade. Elins två killkompisar kom förbi också och vi hade hur trevligt som helst där. Jag gick sen till Friskis och tränade :) Väl hemma blev det tacos och mys resten av kvällen tills jag gick och la mig. Galet skön dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0