Mars

Jag har inte bloggat på flera veckor nu. Eller det är fan en månad nu alltså. Känns förjävligt en ska försöka komma igång nu igen tänkte jag. Sitter just nu ute i Bäck hos Maddes syster med henne och Tobbe. Vi har varit hos Maddes mamma också och där låg jag och sov i typ en timma. Var verkligen helt däckad! Innan vi åkte ut hit var jag och Madde på Marieberg. Köpte nada förutom shampoo och balsam. Ville köpa ett halsband men ska till Sthlm i helgen så vill verkligen spara pengarna jag har tills dess. Den senaste månaden har jag hunnit vara i Västerås en sväng, spenderat en vecka i Kristianstad i Skåne, tränat, umgåtts med vänner och så vidare. Veckan i Skåne var hur skön som helst. Kollade på filmer och lyssnade på musik hela dagarna och det var riktigt skönt att komma bort en stund. Nu ska vi iallafall umgås här och om en stund ska vi åka in till Örebro igen. Madde börjar jobba 16.00 så jag ska bara hem, packa en väska och dra till Friskis & svettis och träna. I kväll blir det bara lugnt. Har tyvärr inga bilder att lägga upp just nu eftersom att min dator inte är hos Madde och Tobbe men direkt när det är fixat kommer bilder. För övrigt bor jag fortfarande hos Madde och Tobbe, har inte fått tag i lägenhet än men hoppas det kommer snart. Det funkar hur bra som helst att bo hos dom men vill ha eget och det kan inte vara alltför kul att ha mig där hela tiden. Hur som helst, bilder och musik kommer men ni får ha lite tålamod, har iallafall inte slutat blogga helt och hållet och kommer aldrig göra heller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0