Hundvakt & barnvakt

Igår var jag och Madde barnvakt till Emilia och Olivia och så hade jag Baloo hela dagen.
Det vart en del promenader och vi hann även ut till Marieberg och kolla efter resa på ticet innan vi åkte till Bäck och plockade upp ungarna.
Vi åkte in mot stan, mötte upp Anna oh så åkte vi tre och kidsen upp i Svampen och tog en fika där.
På kvällen gick jag iväg till Ica med Marcus och väl hemma var Tobbe klar med maten och fy fan vad gott det var!
Tack, tack, tack Tobbe!
Hela kvällen chillade vi i soffan framför tvn.
skön Tisdag!
Idag är det Onsdag, sitter just nu och käkar frukost!
Om en timma ska jag, Madde och Anna åka till Karlstad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0