Fredag & Lördag

Igår var jag ute.
Hade riktigt jävla roligt!
Imorse när jag vaknade hade jag fått sms från Madeleine.
Hon skrev att hon och Fredrik var och hälsade på i Örebro från Gävle så jag gick hem till Anna och vi gick ner och mötte upp Madde. Var så roligt att träffa henne igen! Blir för sällan! Jag, Madde och Anna lallade runt på stan, glodde i affärer och pratade. Anna gled hemåt och jag och Madde gick ner till Pacos för att käka. Sjukt god mat där alltså! Efter maten åkte vi till Ica Maxi där vi mötte upp Madde :) Vi pratade en stund och sen drog jag och Madelen ut till Bäck där Tobbe, Marcus, Nettan, Kenneth, Olivia och Emilia var. Vi satt och pratade, mös med ungarna och tog en fika :) Anders dök upp lite senare och jag och Madde sattpå varsin solstol i garaget medans killarna städade och plockade där. Jag och Madde tog bilen in till stan och väl hemma städade vi tills Issa dök upp. Vi tre har lagat mat, flätat håret, tänt ljus och nu myser vi bara :) Evelina kanske svänger förbi en sväng senare, hoppas det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0