Torsdag

Idag har jag jobbat 12.00-16.00 och vädret var ju kao!
Regnade som fan, åskade en hel del och lite folk på gymet så jag och Tess hann bada lite idag!
Gött!
Efter jobbet åkte jag hemåt, packade väskan och drog till Friskis.
Körde bara kondition uppvärmning i ca tio minuter för det var så galet varmt på konditionsdelen.
Det blev iallafall en timma styrka efter det, galet skönt men kommer nog kännas som fan imorn!
Efter gymet drog jag förbi Jasse och pratade en snabbis med henne och Christian.
Väl hemma duschade jag, bytte om och drog till Evelina, pratade skit och käkade en glass med henne.
En stund senare mötte jag Jonna en sväng och sen mötte jag upp Tobbe, Madde och Anna.
Vi satte oss på Satins uteservering och Marcus kom förbi också.
På vägen hem stannade jag till hos Jasse och hon hade fått iordning så fint i sin lägenhet nu.
Så glad att det styrt upp sig för dig nu gummsan!
Stressig, varm, kvav, härlig dag som vanligt!
I morgon blir det jobb 11.00-17.00 och sen får vi se vad som händer!
Kanske tar mig ett dopp när jag slutar ;)
Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0