Lördag, Söndag

Underbar helg måste jag bara säga!
Jag mår så sjukt bra!
I Lördags morse åkte jag, Madde och Tobbe ut till Bäck och hängde med Malin, Kenneth och kidsen.
Tobbe höll så klart på i garaget och Madde grejade lite med sommarstugeprylar.
Själv låg jag och pressade hela dagen, lekte med ungarna, badade i poolen och tog det lugnt med Malin och Kenneth.
På kvällen åkte jag, Marcus och Tobbe in till stan och väl hemma kom Anders förbi en sväng.
Senare plockade vi upp Per och Lisa och åkte vidare mot Arboga där vi mötte upp Jonas.
Jag hoppade in i Jonas bil och så åkte vi all mot Västerås.
Street race där med det var nog det sämsta jag sett hittills faktiskt plus att vädret var kaos på kvällen.
Storm.
Haha!
Igår morse åkte vi ut till Bäck igen och jag pressade hela dagen som vanligt.
Hade roligt med ungarna, pratade skit med Malin och Kenneth, softade med Madde.
Ja, det vanliga.
Inte så mycket alls när man är ledig och det är skönt som fan!
På eftermiddagen kom Anders ut till Bäck och jag fick skjuts av honom hem.
Tack som fan för det!
Jonna kom förbi efter ett tag och vi cyklade till Satin, satt där ett tag och sen cyklade vi till Liquid och mötte upp Jasse.
Vi tre gick sen tillbaka till Satin och där stötte vi på Petra, Stina och Sofie så vi satt i solen och softade.
Jag, Petra och Jonna drog sen till Liquid igen, pratade med folk och ja det vanliga haha!
Sist men inte minst drog vi tillbaka till Satin, gick in på dansgolvet, shakade ass resten av kvällen och sen åkte vi hemåt.
Tack alla för i helgen!
Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0