Fullt upp hela dagen

Mallan plockade upp mig 9.30 imorse och då drog vi till Friskis och körde ett skönt träningspass!
Jag körde halva passet kondition och halva styrka, hoppas fan det känns i morgon haha!
Vi åkte sen hem, Malin tog en dusch, jag åt frukost och sen åkte hon iväg.
Jag tog en dusch och fram tills att Robin kom hit vid tretiden har jag städat som fan!
När Robin kom hit softade vi i soffan, jag lagade mat och sen har vi snackat en massa skit.
När han drog dök Tobbe upp och vi softade hemma!
Min kusin Danne dök upp, besökte oss från Gävle och han slängde i sig en pizza och sen åkte vi mot Jasse.
Vi hjälpte henne flytta in första lasset från bilen in i lägenheten och sen drog Danne iväg.
Jag och Jasse åkte iväg och hämtade resten av hennes prylar, lämnade dom i lägenheten och lämnade bilen hon lånat.
På vägen hem gick jag förbi Madde P och hälsade en snabbis och nu är jag hemma.
Ska iväg till Gällersta om lite mer än en timma och har massor att fixa så är sjukt stressad!
Talk to u later i stället!
Bra jävla dag iallafall!


Kommentarer
Postat av: fedha

Heeej gumman! det är skit brååå. hur är det själv? snacka om att jag är avis för att du ska på peace and looove. jag vill ocksåååååååååå :(

2011-06-02 @ 00:33:57
URL: http://hedish.blogg.se/
Postat av: Tina

hej, snygg header!

kul att du haft en bra dag, jag med :)

ha en trevlig kväll också :)

2011-06-02 @ 21:40:14
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0