Last week

Den senaste veckan har varit helt jävla underbar! I Torsdags åkte jag till Borlänge och Peace & love festivalen tidigt på morgonen! Väl framme la jag mig i bikini i en park och somnade en stund i solen, hur skönt som helst! :) Åkte som sagt dit själv och när jag satt i solen och njöt vid entrén, lyssnade på musik och bara chillade så kom en kille fram. Han tyckte jag såg ensam ut och frågade om jag ville sätta mig med honom och hans polare hahaha! Sagt och gjort, vi satt i gräset och en av tjejerna sa: Heter inte du Lisa? Alltså min blick, jag måste sett livrädd ut haha! Kollade noga på tjejen och såg att det var Amara, en tjej med grym stil som har en jävligt soft blogg! Kul med ett bekant ansikte! Vi satt iallafall i gräset och chillade och Amara frågade om jag hade med mig kameran. Efter många om och men kom vi fram till att man inte fick ta med sig "proffskameror" in på Festivalområdet. Jag vart gråtfärdig men det var inte mycket att göra. Jag gick och plockade upp mitt festivalband och sen lämnade jag in min väska med kameran och allt och gled in på området. Köpte lite Skank-kläder, glodde på folk, stötte på Sigge och pratade lite skit och sen ställde jag mig vid scenen där CunninLynguists skulle uppträda och väntade tills det var dags. Jag kan inte beskriva känslan när dom kom ut på scen. Kno, Deacon the villain och Natti! Galet tunga på scen och mitt hjärta bankade fan i hundranittio! Så jävla lycklig att jag åkte! Atmospehere var också riktigt grym på scen. Ångrar inte för en sekund att jag åkte kan jag säga! I höst kommer CunninLynguists tillbaka hit till Sverige och jag skiter i vart dom kommer, jag ska dit! Och nästa gång ska jag fan ha med mig kameran också! Kändes jävligt hårt att ha kameran så nära men ändå så långt bort men men det är bara att bita i det sura äpplet. Adam, en polare som var där skulle skicka lite bilder till mig sen så det kanske dyker upp någon här om ett tag :)

Nu i helgen har jag jobbat och igår när jag slutade jobbet plockade Pabbe upp mig på jobbet :) Kul att se honom igen kan jag säga, han var här förra veckan också för övrigt! Skitkul! Vi åkte iallafall ut till Bäck och hälsade på en stund och umgicks med vänner. Vi åkte sen in till stan, käkade med Jonna och droppade av henne på hennes jobb. Vi svängde sedn förbi lägenheten och hämtade lite saker och sen åkte vi ut till Bäck igen! Madde, Tobbe, Emilia, Marcus, Anna, Per, Lisa, Fanny, Malin, Kenneth, Nettan och Thomas var där ute och vi grillade, pratade skit, lekte med Emilia, tog lite softa bilder och bara hade det skitbra verkligen! Underbar kväll! Älskar sådana dagar med grill, mys och nära vänner :) Hann även med en simtur på jobbet igår och idag också för den delen. Just det, idag när jag kom till jobbet så stod lilla rutschkanan uppe i hopptornet på sjuan och så låg ett stenblock nere på botten i hopptornsbassängen som nästan är fem meter djup. Mindre roligt när folk går in på badet nattetid och gör en massa skit för att jävlas men men det var bara att hoppa i bikinin, simma ner till botten och snöra ett rep runt stenblocket och sen fick John hjälpa mig att dra upp det. Ingen aning om var det väger men jag fick inte upp det själv iallafall. Vi hissade sen ner rutschkanan från sjuan, plockade upp en massa skräp och sen simmade jag en kilometer. Skön start på dagen! :) Har fan simmat tre dagar i rad nu, för skönt! :)

Nu är jag ute i Bäck i Maddes och Tobbes sommarstuga, vi grillar just nu och ska mysa hela kvällen och jag ska sova här i natt. Kommande vecka jobbar jag alla sju dagar så ska fan sova ut i morgon så jag orkar med veckan! Tack alla för den här veckan och helgen, jag mår verkligen bra som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0