Helgen, helt underbar!

I Lördags morse gick jag upp klockan sex och vid åttatiden satt jag på tåget mot Uppsala. Det sjukaste är när jag sitter och läser min bok, kollar ut genom fönstret och ser att det står "Enköping" på en skylt, tänker inte på det och fortsätter läsa, kollar snabbt upp igen och inser att jag ska av, haha. Jag hann precis av bussen, sådan jävla tur! Bytte iallafall sen från tåg tåg till buss och väl framme på Uppsala resecentrum satte jag mig på en stadsbuss och åkte hem till brorsan. Adam och Noel, mina söta brorssöner mötte mig i trappuppgången med en massa gosiga kramar och sen gick vi up i lägenheten och jag kramade om brorsan. Dagen spenderade vi med att gå till Ica, handla lite, käkade en liten lunch och sen spenderade vi några timmar på Fyrishovsbadet som är ett äventyrsbad och vi hade så jävla roligt. Brorsan och jag var som små barn igen och grabbarna hade skitkul! Vi hoppade, lekte, bubblade och bara njöt! Guld dag! På kvällen beställde vi hem pizza, käkade och sen var det dags för mig att åka tillbaka till Resecentrum. Kramade om mina älskade grabbar och åkte iväg. Tiden gick sjukt fort, tråkigt som faan men är glad att jag åkte dit och hoppas nu bara att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen! Jag tog sen bussen från Uppsala till Västerås, sov lite på bussen och pratade med en snubbe haha! Väl framme plockade Pablo upp mig och vi åkte mot Örebro. Vi skruvade upp volymen som faan i bilen och lyssnade på en jävla massa fet musik från min iPod hela vägen till Örebro. Väl framme åkte vi ut till min familj i Gällersta och det var mamma, pappa, Vigdis, min farbror Björn, hans fruga Pia och mina föräldrars vänner Thomas och Micke som var där ute så Pablo fick lite käk och vi andra tog en fika. Vi stannade där en stund och sen åkte vi hem till norr, Jonna kom förbi och vi satt på bakgården någon timma och pratade! På morgonen i Söndags plockade jag och Pabbe upp Jonna och så åkte vi till Kumla. Jag jobbade mina fem timmar och Jonna badade lite och sen käkade hon och Pabbe och så tog dom en runda med bilen, fanns inte så mycket för dom att göra när jag jobbade eftersom att vädret var så dåligt. Direkt när jag slutade åkte vi till Bäck, plockade upp lite grejer och sen åkte vi hem till Issa i Granhammar där Madde och Tobbe var. Vi alla softade på altanen, käkade mat och så badade Pablo, jag och Madde. Det var en riktigt trevlig kväll. Jag, Jonna och Pabbe åkte sen hem till Örebro. Vi släppte av Jonna och sen hemma tog jag en lång skön dusch. Tror jag stod i duschen en timma, frös så mycket efter badet haha! Jag fick sen lite musik av Pabbe som jag la in i datorn och sen softade vi resten av kvällen innan vi däckade. Idag är det Måndag och Pabbe drog hem direkt efter att han släppte av mig på jobbet och jag hade jobbat 13.00-21.00. Har precis kommit ut till Bäck nu och om ca en timma ska jag och Madde åkte mot Arlanda där vi ska plocka upp våra pinglor Ronja och Ellen. Ska bli så jääävla roligt att se dom! Cant wait! Ännu en grym helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0