Todays

Dagens humör: Hur bra som helst!
Dagens tänker på: Du vet defenitivt vem du är.
Dagens tack: Du vet också vem du är!
Dagens personer: Jonna, Zana, mamma, pappa, Thomas.
Dagens kläder: Vitt linne, Goon-music tisha, ljusa baggy humörjeans, grå tjocktröja och färgglada Adidasskor.
Dagens duktiga: Det är fan jag själv, haha! Städade ju idag med!
Dagens stackare: Mammsen!
Dagens ser fram emot: Morgondagen!
Dagens hoppas: Att operationen blir av den 24:e! Vill inte att det ska skjutas upp ännu mer!
Dagens mys: Att umgås med Jonna! Var så skönt att hänga igen!
Dagens smink: Nada.
Dagens köp: Nada.
Dagens vill ha: Kläder, skor, hörlurar, säng. Mm, you name it!
Dagens onda: Mina fötter. Hatar att gå in nya skor, det gör ju så ont!
Dagens mat: Jonna och jag lagade ris med cevapcici till och så hade vi aiolli och pesto!
Dagens ska: Äta en god och mycket fin passionsfrukt lite senare!
Dagens låt: Dennis visste vem R.A the rugged man är och jag vart helt chockad så dagens låt är defenitivt: Posse cut med R.A!
Dagens sötis: Lilla Danny!
Dagens just nu: Städa, duscha, föna håret, glo på tv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0