Onsdag

Imorse började jag jobba klockan nio.
Dagen flöt på hur bra som helst med simskolor, livräddning och så vidare.
På kvällen hade jag också två simskolegrupper.
Av en av mina simskole-elever fick jag en present och en annan unges mamma kom fram och gav mig en massa positiv feedback.
Det är så skönt att få lite bekräftelse när man har dåligt självförtroende och det har jag när det gäller simskolan.
Jag är så glad, ungen och mamman gjorde min dag alltså!
Efter klockan sex när jag slutade plockade Vigdis och jag upp Jonna och sen åkte vi hem till mig.
Jag sprang upp, sa hej till Johan och bytte om.
Vigdis droppade oss vid Friskis.
Jonna gick till sitt gym och jag gick till mitt.
Fy fan vad bra det gick att träna idag.
Glad att jag tränade för egentligen skulle det inte blivit något!
I morgon blir det jobb igen.
Sex på morgonen tills klockan tre mitt på dagen och sen full rulle resten av dagen.
Vi hörs med bilder, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: anna

Någon som du ska inte ha dåligt självförtroende! jag tror att du är en lysande somlärare gumman :)

2011-01-20 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0